Morgentryne og kaffitørst…

Jeg er IKKE våken når jeg står opp… Ikke på noen måte… Håret står stort sett til alle kanter og det ALLER første jeg gjør, tilogmed før jeg går på do er å fyre i gang kaffemaskina… Og begynner livet å bråke før jeg har fått i meg den første koppen, ja da kan responsen være overveldende noen ganger… Derfor spør ungene meg om morgenen, “he du dråkke kaffien din no mamma?” og er svaret JA da, så kan de fortsette med det de egentlig lurte på…. Derfor satt jeg meg ned med mac`en og begynte å fundere litt og google etter inspirasjon til den perfekte morgenkaffekoppen.. Og her er den! Fin ikke sant? Perfekt til å minne meg selv på at ungene ER ikke små demoner når de står opp… De er bare like trøtte og sure som morra si 😉 Og om en ikke klarer å overbevise seg selv så har man denne som informerer de rund deg…

Da burde en iallefall være sikret… Koppene finner du i min pittelille nettbutikk og det kommer flere varianter inn om litt… Blant annet med svart tekst! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg