Newsboy Hat..

…Til meg selv!

For første gang på mange, mange måneder fant jeg i dag inspirasjonen, lysten og ånden til å sy.. Og jeg bestemte meg for at nå skulle jeg lage noe til meg selv!

Fant dette mønsteret på etsy i går kveld, som jeg syntes var både fint og kult.
newsboy-hat-1

8 deler ytterstoff og 8 deler innerstoff, (pluss et lag med vliesofix) og ikke så veldig store heller så dette er et perfekt resteprosjekt! 🙂 Syveiledningen var grei, og jeg vil ikke påstå det var så innmari komplisert, om det ikke er et nybegynnerprosjekt så er det ikke så veldig langt unna..
newsboy-hat-3

Ble akkurat ferdig til det var VELDIG på tide å ta med seg ungene på luftetur, så vi tok med oss voffen og labbet ut i sola, så hatten fikk sin første test-tur den også..
newsboy-hat-2

Mønsteret anbefales iallefall varmt herifra, og prøvder du det så gi en pip i kommentarfeltet her da så jeg får se 😉

Ha en finfin fredagskveld! 🙂

<!– //LinkWithinCodeStart

var linkwithin_site_id = 1620565;

var linkwithin_div_class = “linkwithin_hook”;

//LinkWithinCodeEnd –>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg