Mine fine favoritter på treet…

Etter som årene går – og man får mer og fler av egne tradisjoner er det noe annet som også gror frem, iallefall her – nemlig en liten samling julekuler.. Jeg begynte jula for 5 år siden – å kjøpe/arve en ny – spesiell kule/pynt for hvert år. Og nå hadde jeg meg en liten runde å knipset bilder av de jeg har som er aller finest akkurat denne jula ❤︎

#5

En liten voff, så søt- med strutte tutu..

#4

En flamingo så kitch det nesten gjør vondt! 🤣

#3

Den første julekula til Alfred – jeg har enda ikke laget årets!😳  Men har enda tid før vi setter oss til middagsbordet 🤣 Det blir, det blir!

#2

En juleMINI med horn og rød nese! Når jeg kom over denne på Rusta kunne jeg rett og slett ikke la være – denne er kjøpt i år – så kanskje det er mulig å få tak i den enda. 🥰

Og min for alltid #1

Denne fikk jeg med mammaen min for 5 år siden – den er nok nærmere 50 år gammel og hun fikk dem som gave som lita jente – denne engelen er selve jula for meg, for den har alltid vært der, fra min aller første jul! Og jeg er så glad den får være her!

Ha en riktig God Jul!
🤶🏻🎅🏼

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg