NYTT MØNSTER (for meg altså!) Happydays Bukse

Har liksom holdt igjen litt, har syntes de ser litt snodige ut på, nesten litt for baggy på en måte..
Og jeg syntes faktisk jeg klarte å holde igjen kjempelenge også, helt siden tidlig i fjor tilogmed.. Men nå MÅTTE jeg prøve selv.. Alfred trenger nye bukser i en størrelse opp og jeg er litt lei av å sy de vanlig, litt kjedelige, men VELDIG gode buksene han har nå.. 

Dette mønsteret kommer på en slags måte i 4 varianter, baggy og slim, med og uten lomme.. 
Her har jeg sydd baggy uten lomme str 80 til Alfred
⬆︎ og ei i størrelse 68 ⬇︎ på bestilling.
For sånne småttiser trenger virkelig ikke lommer. På noen måte.  Så da er det greit å slippe det ekstra-arbeidet med dem også 😉 

Så tok hun litt av da si! 

Og til og med til snuppemor! Svart isoli kombinert med Trolls stoff kjøpt på opphørsalg så ble dette ei ganske kul bukse synes nå vi iallefall, med blondesnorer for en litt mer feminin touch til hun her som egentlig er litt av ei guttejente.. 

#somebodycallvouge! 

Og dette var et veldig gøy buksemønster å sy av, kjapt og greit, noe som gjør at man lett kan sy flere, og man kan gjøre de ekstra spesielle siden den er to deler delt i front.

Til babyer er det god plass til bleierumpa og til de større ungene uten bleie er den akkurat passe sid i skrittet. Jeg har kun sydd baggy-utgaven foreløbig, den dekker alle behov her akkurat nå 😀 

 

 

2 kommentarer
    1. Denne så kjent ut! Er det denne buksa og bodyen Even har? I så fall skriver jeg under på at det er en digg bukse(og body!) ! Så myk og god og en super passform for små rampetroll:) Flink du!

    2. Hei! Har du brukt vanlig Jersey i livet og på beina på en del av disse? Korleis beregner en i så kor langt det skal vera? Mvh Monica 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg