DET TOK TREÅEIHALV BOK..

Men nå er jeg ekte hekta.. Hekta på Vivian, Thale, Elin, Frida, Corinne og Lisbeth. Hekta på livet på “øyane”, enkelthistorier, skjebner og liv som leves.. 

Jeg har grått over liv som går i grus, jeg har ledd for ting som er litt merksnodige og jeg har vært forbanna over møkkete mannfolk – og ikke fått sove over dårlige valg som ble tatt!

Ei natt her sovna jeg ikke før halv 3 fordi jeg var så IRRITERT på Vivian som var på ferie i Frankrike.. 
Det er ikke lurt når man har en halvtårings som får nattpupp hundretusen ganger i løpet av ei natt og starter dagen når klokka sier 05:ettellerannet.. Det er så utrolig lite lurt at du aner det ikke en gang..
Men sånn er jeg jo, jeg lar meg rive med i bøkene, jeg ser film mens jeg leser og det er en herlig virkelighetsflukt, som man avogtil kanskje kan kjenne seg litt for godt igjen i.. 

For oss/de som bor her oppe er det lett å se hva hvor Havøy er, hvor ting er hentet fra og hvor de ender.. Både for dem som er født og oppvokst her ute, og for meg som er tilflytter.. 

★ Bøkene er skrevet i et levende språk, er lettleste og det går fort om man bare får konsentrert seg litt, noe som er grunnen til at det tok litt over tre bøker før jeg kom inni det, konsentrasjon.. 
Egentlig ikke noe for søvndepriverte mødre i mammapermisjon, for å lese på sengekanten når man legger seg er dårlig triks, jeg sovna som regel etter ei halv side og dermed huska jeg jo knappest hva jeg leste kvelden før, i tillegg til at det går saaaakteeeee! Men når jeg kom på at det går an å lese på andre tider i døgnet, f.eks når poden har sin første lur og jeg sitter å styrter kaffe for å manne meg opp til resten av dagen.. DET er en fin lesestund, og når man da fikk litt mer lesetid, sammenheng og forståelse?! Ja, DA gikk det plutselig i et rasende tempo! 🤣

De siste tre-fire dagene har jeg slukt unna et par bøker og når jeg oppdaga at kindelen ikke hadde flere å by på etter jeg var ferdig med bok nr 4 var det nesten krise her, men heldigvis var det visst kommet ut 2 bøker til.. 

Totalt 6 bøker til nå, og jeg håper det kommer MANGE flere! 

 

 

Følg meg gjerne! 

#leseglede #anbefaling #bokanmeldelse

3 kommentarer
    1. De så jo spennende ut de bøkene :)) litt FOR spennende i ditt tilfelle hehe;)
      Jeg er for dårlig til å lese bøker for tiden..hav av tid,men konsentrasjonen…den skorter det på..jaja. én dag :)))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg