LITT KREATIVITET ER BRA FOR SJELA..

Noe må man jo pusle med når man “bare” går hjemme i permisjon.. Ikke det at det er bare, bare denne gangen da. *svett*
Men uansett, jeg elsker å lage greier! Barneklær og små, finurlige interiørting og tang er det jeg liker aller best.. 

Disse her er ganske populære og jeg har hatt lyst til å prøve å lage dem lenge! Men disse kulene har vært umulige å oppdrive og jeg har i grunnen ikke stressa med det heller.. Men på mandag gikk jeg meg rett å slett på 2 pakker med kuler på tilbud, og da måtte jeg jo kjøpe dem da, selvom det bare var ei kule jeg skulle ha 🤡

Og den ble så fin! Hvite fjær inni, hvitt satengbånd og sølvfarget tekst.. ❤︎

Gleder meg til å henge den opp når vi skal pynte til jul! 🎅🏼 🤶🏻

 

Jeg har noen få kuler igjen jeg vil lage på bestilling, så om du er interessert i en så send mail – de koster 199,- + evt. porto pr. stk.

4 kommentarer

Siste innlegg