ENDA EN TING KLART – BORDKORT

Det er ikke måte på hvor tidlig jeg foreløpig er ute med saker og ting denne gangen.. Jeg som vanligvis er ute i seriøst siste liten er nå så tidlig ute at det nesten er for tidlig ute.. 

Navnefesten er i oktober, og invitasjonene er allerede bestilt, betalt og utlevert, og her i går kom bordkortene til navnefesten i posten og jeg må bare vise de frem for de er så fine! 

I stedenfor de tradisjonelle bordkortene har jeg denne gangen, ved hjelp av appen LaLaLab bestilt et bilde i polaroid-look som jeg skal skrive navnene på nederst.. Teksten på selve bildet ble lagt inn i appen.. 

Disse skal klipses på glasset tror jeg, evt stables oppetter. Får se når man først dekker på.. Men det blir så fint! Og så kan de gjestene som vil ha med seg bilde av navnefest-barnet hjem for å henge det på kjøleskapet eller no` 🤗

Denne appen er forresten genialt til å fremkalle bilder med.. Jeg har en egen mappe på mobilen min der jeg “putter” bilder jeg skal fremkalle i.. Når den kommer opp i et greit antall bilder (rundt 30-40) så redigerer jeg dem, og laster den opp i appen, der velger jeg format osv.. Betaler med paypal og så går det ca 3 dager så ligger bildene i postkassa! 

Nå når jeg bestillte disse fikk jeg med en delbar rabattkode, som er på 5$ – så om du vil bruke appen og framkalle bilder så kan du gjerne bruke koden: PGDATKNP så får du avslag på prisen. Og når det i utgangspunktet er ganske billig så blir det jo litt med en 5 dollars i avslag også.. 

Følg meg gjerne! 

#bordkort #navnefest #rabattkode #anbefaling

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg