PREGGO-OPPDATERING 40 UKER – MEN DETTE ALTSÅ MÅ VÆR DEN SISTE!

Hvor langt er jeg på vei?
40+3 – DUEDAY – Termindato! 

Babyen er like stor som:
Fortsatt en vannmelon.. 
UL i går sa at han var rundt 3400 gram nå. 

Livet i magen:
Veldig av og på.. Lange, rolige perioder, nesten i overkant lange og rolige, men jeg får alltid svar når jeg dytter og ber om det og det var godt nok sa jordmor.. 

Humør og hormoner (og søvn)
Humøret er overraskende bra, hormonene er veldig tilstede, og søvnen er borte.. Det føles veldig ok å ikke være helt nede i kjelleren lenger og nå er ikke kvelden og leggetid det eneste jeg ser frem til lenger.. 

Kroppen min.. 
HAHA! LoL! (thats all folks!) 

Vekta:
Fortsatt batteriløs.. Men regner med det er en 16-17 kg opp.. 

———————————————-

Sliten og lei, lite inspirert så derfor ikkeno bloggings siden forrige oppdatering… Er ikke mye man har å dele når man bare ligger på sofaen å ser på idiotprogrammer som Dr. Phil og I didnt know i was pregnant (hvordan er det mulig btw?) Men jeg HÅPER og tror at i løpet av denne uka er det gjort..
Og når man får kroppen sin tilbake, får flyttet fokus fra seg selv og slipper å ha kronisk vondt 24/7 så finner man bedre ting å gjøre på enn å ligge på sofaen å se søppel-tv.. Og det gleder jeg meg veldig til! 

Mamma kom på søndag og planen er at hun blir til fødselen er overstått, poden ble 10 år i går, og sola skinner! Så akkurat i denne stund, er livet helt åkey.. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg