EN TING TIL PÅ PLASS OG HVA MANGLER VI NÅ?

En liten (stor) ting til på plass! 

Kommode til å putte babystæsj oppi ​❤︎
Og såpass stor at den kommer til å fungere som klesoppbevaring leeeenge! Sannsynligvis helt til den blir oppbrukt 😆

Veldig greit å ha en plass å legge ting og tang etterhvert som det kommer i hus! Til nå pittelitt klær og en hel del mer tøybleier og sånne saker.. Men det blir, det blir.. 

Har prøvd i kveld å tenke på hva det er vi kan mangle nå og jeg tror ikke det er så himla mye.. 
Det jeg kommer på sånn i farten er: 

✮ Babycall
✮ Sprinkelseng
✮ Dyne 80×100 cm 
✮ Sengesett i 65×80 og 80×100 cm, samt laken til vogn/vugge og sprinkelseng. 
✮ Brettebleier og snappi (men brettisene handler jeg neste gang jeg skal forbi Sparkjøp)

✮ Gulpekluter 
✮ Litt mer klær i 50 og endel (alt) i 56.. MEN jeg skal ha meg et raid på loftet for jeg har tatt vare på det meste i smått etter poden mener jeg på.. Så kanskje jeg finner både det vi trenger og noen gamle skatter der ❤︎

Følg meg gjerne: 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg