Skrur av verden litt jeg…

Etter å ha våknet klokka 7:45 i dag tidlig, åpnet Facebook og innsett at USA har gått av hengslene, så bestemte jeg meg for å finne på noe annet.. For å rett å slett slippe å bare måpe mot en skjerm.. 
At valgresultatet “over there” ble som det ble tror jeg trenger litt tid på å synke inn.. 
Og jeg er mildt sagt spent på hva som kommer til å skje fremover.. 

Noe annet ble å gjøre klart et kjolemønster til et stoff jeg håper dumper ned i postkassa i dag. 
En 50 talls inspirert hverdagskjole med en skikkelig søt krage og det hele.. 
Så når mønsteret er klart er det bare å begynne å ordne sykroken mens man venter på posten… 

Ha en fortsatt fin dag! Med eller uten sjokk! 

#usa #valg #hjelpes #finnepånoeannet
 

Jeg har plassert min blogg i Tjørvågnorske bloggkart!

6 kommentarer
    1. Etdiktomdagen: Ja, det er helt surrealistisk!
      Nå er sykroken både rydda og ommøblert! Nå må jeg bare få på meg annet enn ull-undertøy å traske ned til postkassa 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg