Til baby – Bleier

Satt å sydde noen bleier til den kommende babyen i går og tenkte jeg kunne prøve å dokumentere hele prosessen på instastoryen til syprofilen min der.. Og den funker nok fint den for de som har både mønster og et snev av syerfaring så jeg deler den her også! 

Og det ferdige resultatet.. Kan nok lage en langt mer nøyaktig og utførlig versjon av denne “syguiden”, og det kommer nok etterhvert.. 

Yttersiden er PUL og innsiden microfleece. 
Alt kjøpt hos Roggbif som selger alt man trenger for å sy sine egne bleier.. 

Ut av 50 cm PUL og 50 cm fleece pluss en liten bit borrelås fikk jeg totalt 4 bleier, to med knapper og to med borrelås. Det gir meg en pris på 69 kr pr bleie, noe som er MYE penger spart.. En lommebleie kjøpt på butikk koster et sted mellom 180-210 kr..


—————————————————-

Følg meg gjerne: 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg