Yoga!?

For etter kvalme mengder googling etter informasjon på kronisk bekkenleddsyndrom så er egentlig allmuen enig i at dette er en treningsform som ikke gjør NOE annet enn godt for kroppen, så da bør man vel egentlig bare høre etter. Eller? 

Youtube hosta opp denne videoen og jeg så gjorde.. 

Og gudbedre altså, om det var kroppen som protesterte eller var medgjørlig vites ikke, men det knekte og knakte i ETT dundrende kjør fra jeg starta til videoen var ferdig. Ble nesten satt ut av hele greia..

Men! Ikke en vond flekk i kroppen etterpå, så dette skal man definitivt fortsette med minst en gang i uka, og kanskje flere! 🙂 

Processed with VSCO with hb2 preset

🧘🏼‍♀️ NAMASTE 

 

 

2 kommentarer
    1. Den her bør jo jeg og den ny-innkjøpte yogamatten min sette oss ned og se på. Jeg slo til og dro rett på yogatimer, jeg eeer sååå støøøl i dag!!!😂 Men ja, herregud som det hjelper en stakkars mammabaaaaadi.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg