Har du hørt om SUKHI!?

Reklame | Sukhi.no

For en stund siden ble jeg kontaktet av ei superhyggelig dame som lurte på akkurat det og jeg måtte jo bare innrømme at det hadde jeg jo ikke…

Denne dama lurte på om jeg kunne hjelpe dem med å spre det gode ord om denne fine bedriften, og etter at jeg hadde lest meg litt opp om saken så sa jeg SELVSAGT ja til det..

Sukhi en sosial virksomhet som selger håndlagde tepper fra Tyrkia, India, Nepal og Marokko.
Sukhi betyr glede på nepalsk, og det er akkurat glede de ønsker å spre til sine kunder, samarbeidspartnere og ikke minst til håndtverkerene sine.

De kan tilby konkurransedyktige priser fordi de har kuttet ut fysiske butikker og lager teppene på bestilling, slik at de kan lages etter bestillerens ønsker og mål.. Rett og slett litt sånn one of a kind da vettu..

Det betyr at Sukhis kunder får akkurat det de vil ha, enten det er forskjellige fargekombinasjoner eller andre mønster. Her er det bare eget hode som setter grenser.. Eventuelt ikke setter grenser, men om du nå vil male stua di så kan du nå bestille deg et teppe som matcher! Hvor kult er ikke det liksom! 

Som takk for ordspreinga skulle jeg få to valgfrie brikker til heimen her, og nå kom de altså i posten, helt fra Nepal!
Og de er så fine! Selv om jeg er ekte enkel og gikk for den svarte løsninga så er de allikevel skikkelig, ekte unike! Og jeg digger dem!

 

Se så godt den passa sammen med den helt nye Mummikoppen min! Helt perfekt assa! Og jeg ser for meg at et sånt ullkuleteppe virkelig kunne vært utrolig behagelig å hatt i stua, en gang etterhvert når minstemann blir større. Utrolig myk og god, og en behagelig tekstur! 

Processed with VSCO with av4 preset

Man får alltid vite hvem som har laget produktene man får, sånn at man enkelt faktisk kan gå inn på nettsiden, finne personen og rett å slett sende en takkemail om man føler man vil det.. 

Sukhis mål er ganske enkelt. De ønsker å levere håndlagede tepper av meget høy kvalitet, der de dyktige arbeiderene som lager Sukhi-ulltepper får bra lønn og gode arbeidsforhold. Og så får du et vakkert teppe og er sikker på at teppemakeren som laget det blir behandlet rettferdig. Du bidrar til å støtte bærekraftig utvikling i lokalsamfunn.
Og det folkens, det er innmari viktig!

Ikke nøl med å ta kontakt om du lurer på noe, hvordan de kan tilpasses eller andre ting du måtte lure på.
Alle svar er bare en liten epost unna.


 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg