1 HELT ÅR!

Processed with VSCO with t1 preset

Tenk.. 1 helt år siden du kom til verden.. Over ett helt år siden jeg satt der å lurte på hvordan i all verden dette her skulle gå, og ett år siden jeg gikk gjennom min siste fødsel.. Ever.. 

Det har vært et år med mye opp og ned, men vi har kost oss i permisjon og skal jaggu meg kose oss hjemme et helt år til! ❤︎ 
Det blir nok både utfordrende og kos, ispedd en liten bit galskap. Men takket være kontantstøtte, eplenikkersen og forhåpentligvis en liten kveldsjobb et sted så skal vi nok få dette til å gå opp! For å få mer tid sammen med deg, det er det viktigste for meg ❤︎ 

Og til helga blir det kalas, da skal vi feire både 1 og 11 åringen sammen med familien, og det gleder vi oss masse til! 

Og du.. De neste årene, de blir nok akkurat like fine som det første!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg