Boksokk – LIFEHACK!

Så var den her da, den store dagen! Første skoledag! 

Processed with VSCO with au5 preset

Ett stykk spenna klar 3.klassing og ett stykk litt mindre spenna klar 6. klassing! Det var nok litt småtungt når klokka ringte 7 i dag tidlig. 

Og tror du ikke babyen i huset måtte VEKKES for at jeg skulle kjøre dem, klokka 6 fuglen lå fortsatt langt i drømmeland når dagen her var i gang, jeg fatter ikke det er mulig en gang.. 

3.klassingen hadde brukt dagen på iPad og kom derfor ikke hjem med ei eneste bok, men 6.klassingen kom hjem med både bøker, lekser og ukeplan og vi hadde derfor som oppgave å få på BOKBIND på skolebøkene, jeg har.. Lat som jeg er, investert i boksokker for flere år siden så hardcoverbøkene var unnagjort på ca 47 sekunder, men softcoverbøkene har jeg allikevel måttet pakke inn i papir.. Inntil nå.. 

Her kommer en bildeserie for den som vil vite hvordan jeg får til å bruke boksokk på de myke skolebøkene også.. 

Jeg tok nemlig sidene av en treliters vindunk! Jeg klipte de til så de passa sidene på matteboka!

Perfect fit! 

Så snur man seff pappen, avkommet trenger ikke gå rundt på skolen som et levende reklameskilt for apevin heller, for det vistes ganske godt gjennom boksokken.. På en måte.. 

Og da vettu, ble boka så rett og fin at en skulle tro det var sånn det skulle være! 

Ble DU imponert nå? 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg