Its In the Basics..

Men litt bilder ble det jo uansett.. 

 

Denne uka har jeg sydd ukens mønster hos Made by Runi – eller, ett av dem iallefall, Basic Hoodie, planlagt match til finfine søskenbilder. Oh well, søskenbildene får bli til senere, de ble ikke helt som jeg hadde tenkt.. Og ikke er jeg heeeelt fornøyd med disse heller, men denne gangen var det det beste jeg fikk til.. 🙂 Sola kan visst bli for skarp på denne kanten av landet også. 

Til de to store barna satt genseren som et skudd, romslig og løs, akkurat som en herlig hettegenser skal gjøre, til lillebolla på 11 mnd ble den liiiitt tight i overarmen gett, noe som er lett å løse til neste genser, men jeg skulle gjerne sett den passe greit nå da på en måte.. Men det er det som er så utrolig fint med å sy selv, at man kan få det slik man vil og ikke minst trenger! ❤︎​

Dette er et utrolig nybegynnervennlig mønster, ikke mange delene, og lett å få sammen uten å gjøre de store brølerne. Om man gjør det helt enkelt så kan du faktisk få en ny, flott genser av bare to stoffdeler + kanting! Og det vil jeg tro alle klarer å få til. 
Så om du er ny og vil sy hettegenser? Start med dette! 

 

 

#søm ​#sy ​#sew ​#hobby ​#mønsteranmeldelse

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg