SIDEN SIST – NEWS AND STUFF!

// reklame for egen business //

Oi!

Plutselig hadde det gått en hel liten evighet siden jeg var innom her sist, hele 20 dager siden sist innlegg. Nå er ikke jeg noen topp-blogger som er avhengig av å poste hver dag heldigvis, men det er nå litt koselig lell da, med de fine ordene jeg får her inne.. 

Men selvom jeg ikke har vært innom her så betyr det ikke at jeg bare har gjort på ingenting, dagene går i ett med en travel snart 9 mndings, livet, hus og hjem.. Og i tillegg har jeg nå startet firma! Jeg har fått godkjent Eplenikkers som mitt i Brønnøysundregisteret, jeg har betalt regninga mi for å bli registrert i enhetsregisteret, jeg har skrudd hyller som en gal og rydda i kjelleren etter beste evne.. For møtet som jeg skrev om gikk skikkelig bra! Jeg fikk støtta jeg trengte fra Hoppid – og nå er kjelleren rydda og klar for å ta i mot stoffer – herlige metervarer fra, til å begynne med, to FANTASTISKE svenske designere, nemlig Nygårda textiles og Kamillas Design!

Stoffene fra Kamillas er allerede på vei, de skal fraktes fra Sverige med en kosestopp i tollen regner jeg med, men siden jeg er skikkelig utålmodig har jeg allerede lagt ut det jeg vet er sendt.. Du finner de her om du vil.. 

Herlige, fantastiske farger! 

Jeg GLEDER meg sånn til de kommer! 

I tillegg har jeg ute en forhåndsbestillingsmulighet på stoffene fra Nygårda, kommer til å ta inn endel av dem, men støtte fra Hoppid eller ikke, jeg har ikke råd til å lagerføre alle variantene i alle farger så litt drahjelp håper jeg jo at jeg får.. 

Det har blitt tatt godt i mot at lille meg får forhandle fra Nygårda, for stoffene derifra er fantastisk kule og freshe.. 

Noen av printene, resten finner du HER… Forhåndsbestillingen varer til 1.mai – da sendes den inn og stoffene blir produsert! 

Og den dagen jeg da går tom så er det tomt, så om du vil sikre deg en bit av disse herlighetene så er det ikke så innmari dumt å benytte sjangsen nå!

Og kjenner du noen som syr? Setter helt på ekte pris på en deling eller tre, for stoffene fra Nygårda får du KUN hos meg 💛🖤🧡💙

www.eplenikkers.no
der altså!

 

 

 

3 kommentarer
    1. Gratulerer med eget firma :-)) Det er vel stas, skal hinte om deg til syglade bekjente 🙂 Hvordan kan man legge til slike linker som du har nederst til fb, insta og snap?! Noe jeg kunne tenkt meg å få til, men ikke aner noe om :-)) Håper du har en fin dag, gled deg med alt sammen. Unødvendig å si sikkert 😉

    2. Jernbanefrua..: setter stor pris på hinting altså! ??
      Linkene har jeg laga i en html generator jeg googla meg fram til ? og legger den inn under «kode» når jeg skriver innlegg hver gang..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg