NÅR MAN HÅPER SKIKKELIG, skikkelig, SKIKKELIG HARDT…

Ordner det seg da? 

I et møte i dag, som endte med at jeg følte meg litt som kongen på hauen når jeg forlot kontoret, jeg følte litt på at kanskje dette skal gå min vei, kanskje dette er slutten på det jeg ser på som en lang rekke med yrkesmessig mannjskit.. Kanskje dette er den ekte LØSNINGEN, løsningen på stort sett alle mine problemer som har med jobb å gjøre.. 

For det har vært tungt, å stå utenfor.. Men nå kan jeg kanskje titulere meg selv som ekte Gründer, om da ting går som man håper.. Og jeg håper skikkelig.. skikkelig.. SKIKKELIG hardt.. For da? Da må det vel ordne seg vel? 

Ha ei forrykende god helg! Med eller uten spenning og planer! 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg