HOLY CRAPARONI! Hadde det vært VM i retro..

Så hadde jeg vunnet.. LETT!
Snakker vi RETRO – VINTAGE og herlige farger her eller? 

Jeg vant et meter med dette blomsterstoffet hos kreativshop.no for ikke så innmari lenge siden, og selvom Alfred nok hadde kledd både body, bukse og heldress fra denne biten så var jeg fast bestemt på at dette skulle brukes på MEG!

Og jeg ville ha en kjole/tunika-sak, jeg ville ikke kjøpe nye mønster men bruke av det jeg hadde fra før..
Så da ble det å skumme igjennom det meste av mønster da, alle Ottobre, Burda og endel annet ble gått gjennom uten å finne det jeg trengte, jeg hadde tross alt bare en meter så da kan man ikke sy det mest kompliserte med mange deler. 
I “Heilt Spesiell – Sy til liten og stor” dukket denne opp, for- og bakstykke pluss armer – det skulle man jo klare å skvise inn på en meter.. 
I mønsteret er det 2/3 armer – det er jeg ikke spesielt glad i, men jeg hadde faktisk ikke nok stoff til å klippe armene “helt ned” så da ble det å skjøte på med herlige gule polkadotter ❤︎ 

Gule kontrastsømmer med coveren for det synes jeg er litt stilig, både nede og i skøyten med armene.. 

Denne ble helt June – og jeg kommer til å bruke den i hæl.. 🤣 Perfekt nå som våren kanskje kommer! 

 

 

Følg meg gjerne! 

5 kommentarer

Siste innlegg