7!

I dag er du 7 måneder, du fine, lille skapning! 7 utrolig raske måneder siden sommeren i fjor – over halvveis til neste sommer! Du liker godt å ligge på matta å dulle med lekene dine.. Like godt som du liker å sitte på fanget å bare studere ansiktet til mennesket som holder deg. 

Du er ikke så veldig mobil enda, snur deg raskt rundt både fra mage og rygg, og spinner rundt din egen akse og beveger deg jo rundt på den måten, men ikkeno` tegn til verken kryping, åling eller noe annet sånt æksjen.. Og det er heeeeelt greit!

Av partytriks så kan du nå å tromme “på kommando”, og det er jo utstyrtelig morsomt da må vite! 

Stort sett blid og fornøyd som spiser litt fast føde 4 ganger om dagen, men det går mes i “bopp” enda, både dag og natt. Jeg er så trøtt jeg ser 7 mandager i ei uke, men men..

Det går over, det veit jeg jo, er bare litt slitsomt å stå oppi det akkurat nå.
Tror jeg kunne ofret høyre rompeball for ei hel natt med uforstyrra søvn om muligheten hadde bydd seg. 

Men det er fremdeles verdt det! Du gjør det alltid verdt det! ❤︎
Selvom det er lov å begynne å sove på natta altså, helt sant! 

 

Følg meg gjerne! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg