MED BLODIGE FINGERTUPPER…

//Reklame for egen pittelille nettbutikk

Kan jeg endelig si meg stolt, fornøyd og ikke minst ferdig! 
48 stoffdeler har blitt til: 
24 luer, som har
45 håndsydde dusker som har
90 håndsydde trykknappdeler.. 

Det har tatt evig lang tid med en baby som ikke sover på dagtid, og litt lange kvelder, men nå var a`ferdig! 

NORLIN by Eplenikkers!

Og de ligger til salgs i Eplenikkers` en min! Til en passe fornuftig pris håper jeg.. 
Er de ikke FINE!?
Og ganske nøytrale for å være et eplenikkersprodukt, men de har da fått en knæsj rev på om ikke annet. 😚

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Så tok jeg å laga en litt sånn “Limited Edition” med sitat fra Harry Potter, str 1-2 år.

Disse luene er sinnsykt gode, de sitter som et SKUDD på hodet, tett og god rundt hals og ører, og er rett og slett fantastiske! 

Du finner alle luene under SISTE NYTT i nettbutikken! Hope you like! 

 

Følg meg gjerne! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg