JEG TRENGER EN AMBASSADØR ELLER TRE..

// reklame for eget foretak //

Er det deg eller noen du kjenner? 

Jeg har vel kommet til det punktet nå at skal man prøve å få til dette her så får det briste eller bære, så nå satser jeg alt jeg har å gi på dette – går det ikke så gjøre det ikke det, og går det så blir jeg ekstremt lykkelig! 

Så nå prøver jeg da å finne noen fine ambassadører som kan representere Eplenikkers`n min.. 
Gå inn på facebook å legg igjen en kommentar på posten under her så blir jeg så glad!
Så er det bare å krysse alt man har for at dette får man til.. 

Den som intet våger intet vinner eller no` sånt.

 

2 kommentarer
    1. Så artig!
      Du har så mye lekkert at jeg tenkte JA det kan jeg vettu hehehehe men det er jo barneklær du er så flink å lage – og jeg har tagget 4 familie-personer jeg tror hadde passet til 🙂 Men ser at mange er interessert 🙂
      Spennende altså – og lykke til !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg