DETTE GJORDE JEG FOR Å FÅ TILBAKE…

tamdadidaaaaa….

FOTOGLEDEN! 

Det kosta meg den nette sum av “nestenikkeno” og kommer fra ebay.. 

Jeg har nemlig bestilt meg et par bakgrunner til å når jeg skulle ta månedsbildene av Alfred – som nå har utviklet seg til å ta bilder flere ganger i uka for det er så gøy når bildene blir fine og uten rotehuset som bakgrunn!
Rent og pent og et litt mer profesjonelt resultat.
❤︎


Skulle ta noen bilder til Instagram av dressen jeg hadde sydd..
Plutselig kom Atlas å ville være med, og det er jo veldig hyggelig da vettu!

Det gjør det bare mye mer motiverende faktisk.. 

Bakrunnen på det øverste bildet – roser i duse farger finner du her og mursteinene her. 
Rosene er 90×150 cm store, så perfekt til babybilder, men ikke noe større enn det, mursteinene er 150×300 cm og passende til det meste.

Bruker kun dagslys foreløpig, men et par fotolamper står høyt på ønskelista. 👌🏼
For det er nemlig litt kjedelig å gå å vente på at det blir lyst nok ute når en først har fått en ide som man vil utføre nå! Så kanskje sånn litt etterhvert, nå går vi jo faktisk mot lysere tider og da løser jo problemet seg selv 👍🏼

 

//ebayshoppende FotoDotty

#ebay #foto #fototips #shopping

6 kommentarer
    1. Fantastiske bilder, og elsker drakten!! Jeg gjorde tabben å selge speilrefleksen min til en venninne for noen måneder tilbake, jeg. Så nå løper jeg rundt med det vanlige kameraet og forbanner at ikke ett eneste bilde blir bra. Ebay og Finn, here I come!

    2. litloo: Har kjikka litt på et sånt Canon kamera faktisk.. Et sånt kompaktkamera som ikke er helt kompakt alikevel.. Canon EOS M10 heter det.. 🙂 Har trua 🙂 Men det var det å gi glipp på speilrefleksen da 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg