AND SO IT BEGINS…

De to store har også vært sånn – spesielt rundt 6 måneder.. 
Dagen skal starte før fuglene fiser på jord.. *gjesp*

Vi har vært oppe en gooood stund allerede, jeg holder på å mentalt pakke stelleveska for en hel dag ute av huset, men først? 

Coffee pouring into cup
Licensed from: Wavebreakmedia / yayimages.com

Er så trøtt jeg altså, at tårene spruter når jeg gjesper mens jeg titter bort på han på gulvet som er ganske morragretten han også. 

MEN! This to går over, og om noen måneder har jeg forhåpentligvis en som sover til et mer rektigt tidspunkt på morgenen, for når det står 5 ettellerannet på klokka? Ja da er det faktisk natt enda.. 

// GjespeDotty
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg