DESEMBER BLE..

2018
Licensed from: unikpix / yayimages.com

Omtrent uten en eneste blogginnlegg – en skikkelig lang juleferie rett og slett.. 
Men det betyr ikke at je
g ikke har gjort noe, jeg ble bare litt lei (går det an å skrive ett innlegg i uka å bli lei tenker du sikkert..)
Og ja det kan man faktisk.. 

Du er så kreativ du June” får jeg høre støtt og stadig, men når bloggingen kun blir “i dag blablabla – i går blablabla” så er det så himla lite motiverende å skrive – og da blir jeg litt lei meg også, for jeg virkelig E L S K E R å skrive!
Men får se om det endrer seg – nytt år betyr som regel ny motivasjon og nytt pågangsmot! Og selvom jeg ikke liker nyttårsforsetter som motivasjon til en svær liksomlivstilsendring så betyr alikevel nytt år nye sjangser på en måte.. 

 

Et innlegg delt av June Overå (@dottyjune) Des. 23, 2017 at 7:21 PST

Så får tiden vise da – om man får igjen ånden som gikk.. 

GODT NYTT ÅR!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg