TRO OM MOTET HOLDER!?

Jeg skal til frisøren, for sånn ca 2. gang på 5 år 🤣

Jeg er egentlig et sånn “gjør det selv” menneske, hårklipping inkludert, men når de litt større forandringene skal til – så har jeg innsett at det er smartest å dra til fagfolk.. Sist jeg var lei av meg selv (i slutten av august en gang) bleika jeg håret.. Det funka sånn passe greit helt til jeg nå måtte ta etterveksten, da innså jeg at dette her blir i overkant mye arbeid, det er jo tross alt bare HÅR liksom.. Så vanlig, kjedelig brunfarge er innkjøpt – når det farges vet jeg ikke, men snart.. 🧐

Sveisen jeg har nå er mammasveisen #1 – the queen to rule them all, nemlig en halvlang bob.. Med en skvett lillashampostriper og sånn derre`der..  Nå vurderer jeg å gå for mammasveisen på 2. plass, nemlig The Pixie! En litt kort, snerten sak som ikke krever så alvorlig mye vedlikehold at det gjør noe, samtidig som jeg slipper hår O V E R A L T! 

For hovedgrunnen til frisørtimen er nemlig røyting.. Den o`så berømte ammerøytinga er i gang og det er IKKE pent, det er hår over alt og jeg er så lei! 
Slutter ikke å røyte om jeg klipper meg da, men hårene blir iallefall litt kortere om ikke annet 😜

Lørdag er dagen, så får man se om motet holder og det blir som man hadde tenkt..

 

6 kommentarer

Siste innlegg