4 MÅNEDER! oh my…

Får ta en reprise på headingen til 3 måneders innlegget.. 

“fy flate som tiden flyr!”

Hele 4 måneder har du blitt, du er entotre dager gammel.. Hele 123 dager har gått siden du kom til verden midt på natta.. Og det er vel sånn ca på denne tiden i fjor at jeg sto måpende på badet med en positiv test i hånda, en test som viste at nå kommer det hardere tider.. 
Det er så utrolig rart å tenke på, at det er et helt år siden du kom inn i livene våre, og 4 måneder side vi så deg for første gang. 

Nå er du en stor, fin gutt – som kan smile og le, og du følger utviklingen helt etter boka. Det eneste jeg har å pirke på er dagsovinga, den kan du godt bli litt bedre på altså.. en sånn 3-4 x 20-30 minutter fordelt utover dagen er IKKE nok for at jeg skal føle at jeg får gjort alt jeg trenger å få gjort.. For når du er våken er fanget og nærhet aller, aller best.. 

Babygymmen er ok sånn avogtil da, og du kan faktisk ligge der en liten stund sånn innimellom.. 

Men takket være bæretøy får vi da både støvsugd og bakt brød, men nå begynner nysgjerrigheten å bli ganske stor, så å sitte tett inntil mamma funker ikke hele tiden, og iallefall ikke når storesøsknene er hjemme! De er det beste i verden faktisk, og kan underholde deg til evigheten og litt til.. 

Neste mål for oss begge er at JEG må bli flinkere til å komme OSS ut.. Å få til en trilletur de dagene det ikke regner oppover bør være et minimum iallefall.. Men den dørstokkmila er lang og hard altså, men vi satser på endring! 

 

//klarforendringDotty

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg