NÅR MAN MÅ GOOGLE DE ENKLESTE ORD!

Da kjenner jeg at det har gått litt for langt med dette ammetåke/babytåke/smeltehjerne-styret.. 

Jeg blir faktisk sliten jeg, av å være oppgitt over meg selv, og det er sikkert ikke så lett å være menneske rundt meg heller, når man ikke klarer å snakke i hele setninger, ikke kommer på de riktige ordene og selv rettskriving har blitt noe som man ikke helt skjønner hvordan man gjør…
Jeg er lei, hvor lenge varer det egentlig? Før man får tankene sine tilbake? 

Akkurat nå føles det litt sånn faktisk.. 


Jeg har glemt (fortrengt?) alt fra de to store, og det er jo så lenge siden også.. 

Hjerneautomatisk rettskriving – i miss you so! ❤︎

Følg meg gjerne! 

#ammetåke #mammaliv #familie #sånnerdetbare

2 kommentarer
    1. Kjenner meg en del igjen her, og jeg er bare 5 måneder på vei! Hahah. Jeg roter med ord og plutselig står jeg bare der med krøll på tungen og husker ikke engang hva jeg prøvde å si. Klarte også å si til kjæresten min “min døende kjærlighet for deg” istedenfor “min Udødelige kjærlighet for deg”, og det ga jo naturlig nok en viss reaksjon… huff, det må da være lov i blant! Man ler av det til slutt!

    2. Ida Marie: hahahaha.. Men det verste er at den gravidehjernen er INGENTING i forhold til hvordan det blir etterpå.. Jeg er bare lykkelig når jeg klarer å huske meg selv og babyen (og storesøsknene) når vi skal noe sted 😛 håpløst!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg