FARGEKLATT SÅ DET HOLDER.. (og vel så det!)

Jeg ELSKER fargesprakende klær, spesielt på barn men også voksne.. Farger gjør meg rett og slett over middels happy, og når de kommer fra egne symaskiner gjør det meg litt ekstra glad også.. 

Dette settet ble til her om dagen, stoffet er fra Nygårda Textiles i Sverige, kjøpt hos APolkadot som er en norsk nettbutikk, greit å spare svindyr porto fra utlandet vøtt! 


Det er mye farger i sving, men siden printet er så stort og med gode kontraster gjør det slettes ingenting! Det var også dette printet som fikk meg til å falle pladask for å oppdage designene til Nygårda.. Jeg har flere forskjellige på syrommet, men noen av dem MÅ jeg jo nesten få bruke på meg selv.. 

Mønsteret er et bodymønster fra Heilt Spesiell jeg har modifisert til å bli en falsk omslagsbody, mye enklere å ta av og på når de er sånn, og buksemønsteret fant jeg hos Speiltvillingene, men jeg ble ikke helt fornøyd med passformen, så her må det en del modifiseringer til, tøybleiebabyer trenger nemlig endel mer plass til bleierumpa si enn de som bruker papir/plastbleier, i tillegg til at jeg synes at det kanskje ble litt knapt rundt leggene.. Men størrelsesmessig var det helt perfekt! ★

Åååh! Jeg blir så GLAD av dette stoffet og denne herlige poden som enda ikke har fått vett og evne til å protestere på mora sine påfunn! 

 

Følg meg gjerne her også: 

#søm #kreativitet #eplenikkers #hugleikdesign 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg