NAVNEFEST – NÅ NÆRMER DET SEG!

Listene blir flere og flere, men samtidig blir punktene på de krysset sakte men sikkert ut.. 

Og noen timer i dag har gått med til å pynte litt lys av alle ting! Når jeg har bestemt meg for at sånn vil jeg ha det? Ja så skal det bli sånn selvom det tar hundre forsøk og flere timer på noe som i utgangspunktet kanskje skulle tatt 20 minutter.. 

I dag sleit jeg med at vinylen bare tulla, det ble feil uansett hva jeg gjorde så til slutt så ble det å plukke forskjellige deler fra forskjellige forsøk for å få det sammen sånn som jeg ville.. Men jeg er fornøyd jeg altså! Selv om det tok uendelig mye mer tid en det jeg hadde sett for meg i utgangspunktet. 

Så mye pirk for fire enkle lys da gitt! 🤣  
Men sånn er det bare avogtil, bare glad det ordna seg til slutt! 

Så nå begynner vi virkelig å bli klare for lørdag! 
Jeg har fått delegert ut litt matgreier, fått laget endel matgreier, pynt er handlet inn, klærne til ungene er klare og det blir helt sikkert en superkjekk dag!

Følg meg gjerne! 

#DIY #DIYtips #navnefest #snartklar #familie 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg