KAN UNGA KAN JEG!

Enkelte utfordringer er det bare å hive seg over når man først ramler over dem, som denne som syglede.com utlyste for en stund siden. De søkte etter test-syere som skulle få en dæsj stoff sånn nå og da, som man fikk sy av helt fritt, mot at man tok litt bilder av det ferdige produktet og sendte dem. 
Jeg sendte melding og ble plukket ut, yay! 

For en stund siden kom pakken i posten. Og jeg må innrømme at dette stoffet har jeg sydd uendelige mengder barneklær av i mange år allerede, det er et av de superpopulære printene som Sydilla hadde den gangen de eksisterte..
Jeg har sydd bodyer, bukser, luer, gensere, jakker og jeg veit ikke hva av dette printet, i akkurat denne fargen tilogmed, så hjernen min gikk litt i svart når jeg skulle komme på noe litt nytt og spennende.. 

Men så slo det meg, jeg har jo for po**** aldri sydd noe til meg selv av det før! Kun til mine egne og andres barn.. 
Så da var det bare å hive seg rundt å bla igjennom alt man hadde av mønsterblader og bøker for voksne.. 

Landa til slutt på ei bukse i Ottobre nr 05/2011 – lett og ledig “fritidsbukse” – LOUNGERS heter den, perfekt til trilleturer, og senere fjellturer.. 

Og jeg synes det ble tøft jeg, en skikkelig ekte fargeklatt langs veien! Og om man har en forholdsvis nøytral overdel kan man LETT bruke denne til hverdags også, det kommer iallefall jeg til å gjøre! 

Ut på tur, mot butikken en lørdagsmorgen, snuppemor, (som er fotografen her) Atlas og jeg, for å sende nettbutikkpakker og handle lørdagsgodis!

Jeg elsker jo farger da, og kan nok lett se at noen som foretrekker pasteller og sånt får litt gnagsår på øynene sine der jeg går.. Men hverdagen trenger litt mer farger og ting som ikke er helt på gjennomsnittet! Og en utfordring jeg i utgangspunktet så litt mørkt på ble plutselig bare kjempegøy.. Når man først skjønte hva man burde gjøre 😉 

Jeg har igjen en liten slant av dette stoffet, som faktisk skal bli barneklær.. Det blir en gang i løpet av neste uke – håper jeg! 

Følg meg gjerne! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg