PREGGO-OPPDATERING 38 UKER – NÅR DEPPELEPPA TAR OVERHÅND

Hvor langt er jeg på vei?
38+2 – 2 uker igjen (15 dager)

Babyen er like stor som:
Nå er den ferdigbakt og vel så det, men internett sier at den nå er like lang som en stilk rabarbra.. 

Ca 50 cm og 3,3 kg.. Jeg tipper mini i magen er litt kortere og mindre, på fredag ble han estimert til å være ca 3090 gram på ultralyd..

fresh rhubarb stalks
Licensed from: Digifoodstock / yayimages.com

Livet i magen:
Holder fortsatt den stabile døgnrytmen sin, mye rolig på dagtid og starter haraballet på kvelden når jeg legger meg.. 

Humør, hormoner (og søvn) og kropp.
Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive her egentlig.. Jeg var ved godt (bedre) mot forrige uke, var innstillt på å gå til termin pluss litt til, og det var helt greit… Nå er jeg så ferdig som jeg kan få blitt, iallefall mentalt.. Jeg sliter med å holde humør og mot oppe.. Dagene går så utrolig sakte og høydepunktet er når jeg kan gå å legge meg.. For da er enda en dag over.
Ikke det at natta er noe bedre med å måtte gå på do en plass mellom 3-8 ganger, slite med å snu seg og å aldri finne en behagelig liggestilling.. Bekkenet skramler og nå har resten av ryggen begynt å gi etter for vekta.. 

Jeg har så lyst å se positivt på ting, kose meg med babymagen og nyte den siste tiden fremover, den aller siste gangen jeg får oppleve dette her, men nei.. Jeg har lullet meg inn i mørket tror jeg og kommer ikke til å se lyset før alt er over.. Det føles iallefall sånn… 

Vekta:
Aner ikke, tomt for batteri på baderomsvekta gett.. 

Hjemmeproduksjon til babyen
Denne uka ble det faktisk endelig laget noe igjen! 
Enn så lite det er, så er det faktisk noe.. 

En body i str 56! Med de herligste pingvinene på! Egenkomponert omslagsløsning ut i fra et bodymønster som kommer fra Heilt Spesiell.. 

Følg meg gjerne! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg