PREGGO-OPPDATERING 37 UKER

Lenge siden sist innlegg nå, av den enkle grunn at vi har hatt oss noen få, fine dager på ferietur! (og jeg lot macen være hjemme 😉 

Hvor langt er jeg på vei?
37+3 – 3 uker igjen.. (21 dager igjen)

Noen som sa “slitenfjes”? Dog ikke kun fra å ha baby i magen, en våkenatt med spysjuk snuppe setter spor det også altså.. 

Babyen er like stor som:
Denne uka sier internett at babyen er like lang som en bunt med bladbete, altså ca 47 cm.. 
Og ca 3,17 kg. 

Livet i magen:
Nå våkner jeg ikke på natta bare av å måtte på do lenger ❤︎ Nå våkner jeg også flere ganger av velplasserte kungfu spark rett i ribbeina! LML ass.. 
Bill.mrk: Dritlei

Humør og hormoner (og søvn) og kroppen min.. 
Jeg er sur, kort lunte, sliten, lei og på grensen til idiot flere ganger om dagen.. Bekkenet kan finne på å kollapse bare sånn uten forvarsel og da ligger jeg jo bare der omtrent på alle 4.. Om det er på butikken eller hjemme… 
Akkurat nå er bekkenet ekstra ille også fordi vi hadde oss noen dager på tur og det ble langt i bil og drøye 7 timer på Hunderfossen forrige uke..  Men håper iallefall det retter seg forholdsvis fort etter fødsel, det er ikke spesielt trivelig å være så lite mobil.. 

Mentalt er jeg også ferdig med å være gravid, skumle tanker når man egentlig er 3 uker unna, lukter lange dager fremover altså.. 
Og ikke tror jeg at dette er noen “før termin” baby heller så det er vel egentlig bare å smøre seg inn med et nytt lag med tålmodighet.. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg