MORGENSTUND…

Gudbedre meg så godt det var å få ligge litt frampå i dag.. Jeg har tydeligvis mine beste sovetimer fra klokka 7 til 9ish, og de får jeg jo ikke når ungene er her med meg og skal på skolen..
Så selvom jeg savner dem sårt så må jeg innrømme at det var litt godt å få sove altså! Tror ikke jeg var oppe på do mer enn 2-3 ganger i natt heller, så i dag føler jeg meg jo nesten sprek

En liten cappuchino i koppen og macen på bordet så hadde jeg tilogmed ork til å begynne på disse fødselstavlene jeg har hatt på vent, tror tilogmed jeg skal klare å bli ferdig i dag! 

Å ha energi er sånt et ukjent fenomen for tiden, at når jeg først har et snev så tar jeg helt av.. 
Så nå er spisestua et kaos av vinyl, mac, kuttemaskin, rosa og blått og kaffe.. Og jeg koser meg skikkelig.. ❤︎

Fødselstavler er jo noe av det koseligste å lage også da.. 

Ha en fin dag! 

Følg meg gjerne! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg