PREGGO-OPPDATERING 33 UKER

Ny uke, nye muligheter, og jeg er en dag på etterskudd med ukesoppdateringen! Men til mitt forsvar var det søndag i går også, iaffal i mitt hode så da starter vel uka i dag? 
Kjenner godt at dette svangerskapet (selvom det har gått fort!) nærmer seg slutten, jeg er mye sliten og det egentlig uten å gjøre så innmari mye.. Men heldigvis ikke så mange ukene igjen.. 

Hvor langt er jeg på vei?
33+3 – 7 uker igjen (49 dager!)

Babyen er like stor som:
En ananas. Ca 42 cm lang og rundt 2.35 kg i slutten av denne uka. 

pineapples
Licensed from: kaarsten / yayimages.com

Livet i magen:
HOLY CRAP! Denne uka har vært helt vill! Det har vært så mye sinnsyk turning inni der at jeg har HØRT det knaker i ribbeina! Og så vondt som det er da?! Spesielt på kvelden og sånn i 2 – 2:30 tiden på natta er det helt vannvittig.. I natt har jeg knappest fått en blund på øyet for det har tatt av hver gang jeg har gått på do! 

Humør og hormoner (og søvn)
Jeg er trøtt som da = sur = kort lunte = klikker for bare tull og meningsløse greier.. Men denne uka er ungene hos pappaen sin så jeg skal seriøst gjøre et minimum av husarbeid og gjøre mest mulig kjekke ting og sove MYE!!

Vekta:
+11,5 kg til nå.. Men den vekta går litt opp og ned sånn i forhold til hvor varmt det er ute og hvor mye jeg beveger meg.. 

Shopping: 
Ikke annet enn metervarer og stoffer, så det gjelder ikke.. 

Hjemmeproduksjon til babyen
Denne uka har det faktisk blitt litt.. To bleietrekk og to lommebleier, pluss en høy stabel med innlegg i prefoldstørrelse av ÅSE håndkle fra Princess… 

En body i str 56.. Mangler fortsatt matchende bukse her da, men det skal bli! 

Og en selebukse som ble ferdig i dag tidlig! 

Dette stoffet er bare så fantastisk! En god blanding av retro og Alice i Eventyrland.. Helt meg med andre ord.. 

 

Følg meg gjerne! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg