NY TIDTRØYTE…

Håper du har en fin fridagsmandag! Her er det fryktelig stille og rolig nå, ungene har reist til pappaen sin, og jeg sitter her å sturer litt… og da vettu, tenkte jeg at jeg skulle komme med et lite tips jeg akkurat har oppdaget! Treig I know, men sånn er det bare… 

For noe må man jo ha å gjøre på disse dagene her, de siste dagene der man ikke klarer å gjøre mer enn litt, men ikke har lyst til å sitte i ro å gjøre ikkeno.. 

Strikking funker det altså, søm går i kortere perioder, men man kan jo trenge litt variasjon også.. 
Og her en dag jeg scrolla gjennom Instagram ramla jeg over hashtagget #bulletjournal..  (Instagramlink

Og det så jo gøy ut! Ut på tur med mamsen på slep for å hanke inn bok, penn og fargeblyanter (MINE fargeblyanter, ungene får ikke låne!

BU1sUNpFS7X
Og nå er jeg såvidt i gang, har sittet litt de siste dagene og dillet, ikke blitt fornøyd, revet ut og begynt på nytt.. Men har innsett at det ikke blir mange arkene igjen i den boka om man skal være petimeter, så nå skriver jeg, og MÅ være fornøyd med det! 
 
BU9ALaJFB5z
Trykk på pilene for å komme til neste bilde! (instagrampost med flere bilder)
 
Så får man se da, om det er noe som går fort over eller en hobby som er kommet for å bli! Akkrurat nå er det iallefall gøy med avveksling, tegning og fargelegging! 

Følg meg gjerne! 

#kreativitet #bulletjournal #tegning #almanakk #bok

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg