HIPP HURRA?

Eller ikke.. Iallefall.. I går var det bursdag!
Hele trettifem år gammel.. Jeg synes det er litt mye jeg altså! Jeg føler meg stort sett ikke som ei på 35.. Mer sånn 25..
(unntatt nå da.. Nå går det i sånn ca 90.. ) Men det er på en måte halvveis til SØTTI.. 

Og ikke hadde jeg trodd, på denne tid i fjor at jeg skulle sitte her i dag, med kul på magen og telle dager ned til høygravidstatus og samtidig tenke at jeg er gammal.. Noe motstridende tanker, men det er vel sånn en halvtørr gravidhjerne funker.. 

Men det er vel strengt tatt sånn livet er, man blir eldre, livet skjer.. Og plutselig er det ikke så ille alikevel.. Som blodfersk 35 åring tror jeg kanskje det er bare litt tilvenning som skal til.. Og så går det vel bra.. Må fortsatt vise legitimasjon for å kjøpe vin på polet så… 😂

Men!… Dagen i går var fin den altså! 
Og bursdag er jo pakker også da! Og familiebesøk! Og mat og kake! 

Ny Apple tv og kaffemaskin! (og gavekort og penger ogogog… )
Akkurat som hun ønska seg vettu! 

En kaffemaskin som går på bønner i stedefor kapsler for at jeg ikke skal gå konk når barseltida og søvnløse netter kommer.. Og eple tv for lange ammestunder.. Perfekt 👌🏼 Så nå begynner jeg virkelig å bli klar! 

Følg meg gjerne! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg