PREGGO-OPPDATERING 32 UKER

Hvor langt er jeg på vei?
32+2 – 8 uker (57 dager) igjen.. 

Jeg blir særdeles lite imponert når jeg ser trynet mitt på disse bildene, det er tydeligvis askegrå og utslitt som er “go to” looken for tida 😛


Babyen er like stor som:
En kinakål! (??) Ca 40 cm lang og 2,15 kg i slutten av denne uka.. 

Chinese cabbage
Licensed from: Digifoodstock / yayimages.com

Livet i magen:
Etter en periode der det hadde tatt seg opp er det nå tilbake til å være i overkant rolig.. Jeg veksler mellom å være litt sånn overbekymra og på nippet til å ringe føden for å få en sjekk, og å tenke at han har jo vært sånn hele veien, det er rolig som egentlig er normalen.. 
Og jeg vil ikke ringe og så er det egentlig ikke nødveldig heller.. 

Humør og hormoner (og søvn)
Det går sånn opp og ned.. Jeg er veldig hormonell, og når jeg er sliten blir det enda verre… Jeg har igrunnen gitt meg selv opp, og det får bare være som det er.. 

Kroppen min.. 
Er tung, uveidig og upraktisk.. Jeg sliter med alt fra å bli våt i dusjen til å plukke opp dritt fra gulvene.. 

Vekta:
+11 kg ca.. 

Shopping
Siste rest som jeg mangler til tøybleiene, nemlig en plass å ha de skitne bleiene før de går til vask!

ScullUglerZigzag  <– linker! 

Så ble det litt handlings av bodyer og et par bukser i str 56 i helga.. 🙂 Så nå tror jeg at de minste størrelsene nærmer seg i boks altså! 

Hjemmeproduksjon til babyen
Ikke noe denne uka som har gått, men nå i kommende tror jeg at jeg skal få unna litt til 🙂 Ellers strikker jeg jo litt hver dag, men det går fryktelig sakte.. 

1 kommentar
    1. Jeg er også i uke 32+0 i dag, med tvillinger =)
      Må si jeg gleder med til dette er over om 6 uker… Den magen er så i veien…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg