FÅR GJØRE ET FORSØK DA!?

…på å faktisk høre etter på hva kroppen har å si.
Jeg har hatt vannvittig vondt i bekkenet de siste dagene, kynnerene har kommet tett som hagl og jeg har vært mer kvalm og uvel, så i dag prøver jeg en ny taktikk!

I stedefor å fyke rundt her som en hodeløs høne for å rekke alt mulig har jeg i dag bestemt meg for å ta livet heeelt med ro! 
Det betyr bingwatching av seriene mine for å komme ajour, (er f.eks 6-7 episoder på etterskudd med Scandal!!) strikking og rett og slett slækking selvom samvittigheten min skriker til meg at jeg skal pelle meg på mørkeloftet for å finne fram babyklær, eller at vaskemaskina og tørketrommelen jeg satt på i dag tidlig er ferdig, klær som burde legges sammen osv.. 

I dag er det rett og slett METIME! 

Tights, plett, mac, strikking og serier… ❤︎

Og nammis i form av disse herlighetene som jeg handla inn i dag tidlig ❤︎

Dette er noe av det beste jeg får om dagene, uten sukker, uten vaniljesaus eller noe annet, bare rene, friske, herlige jordbær og blåbær! ❤︎

Men ungene er hjemme fra skolen om pittelitt, da blir det nok mer action. Men frem til da? 
Helloooo Olivia Pope! 

Følg meg gjerne: 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg