PREGGO-OPPDATERING 29 UKER

Hvor langt er jeg på vei?
29+2 – 11 uker igjen! 😳  (78 dager!)

Babyen er like stor som:
Et flaskegresskar! (butternut squash)
Ca 36 cm lang og 1.58 kg i slutten på denne uka… 

Butternut squash
Licensed from: svetlanna / yayimages.com

Livet i magen:
Fremdeles en veldig rolig baby, men nå har vi sjekka og alt er ok, men synes det godt kunne vært mer og tydeligere.. 
Men får meg ikke til å ringe føden for en sjekk når alt er som det pleier å være.. Men satser på å kjenne mer til mindre plass det blir der inne.. 

Humør og hormoner (og søvn)
Har blitt ganske god på å tisse om natta altså! Opptil flere ganger.. I tillegg er det vanskelig å finne en god nok stilling å sove i.. Men jeg har faktisk en å annen natt der jeg IKKE våkner også altså, lever godt på dem en stund til.. Kjenner nok litt på allerede at de neste siste ukene kommer til å føles like lenge som de 29 første tilsammen.. 

Kroppen min.. 
Over og ut.. Så enkelt er det.. Støvsuging og gulvvask har jeg slutta med, og ellers minst mulig bøy og tøy.. 

Vekta:
+11 kg til nå.. Innafor! 👍🏼

Cravings? 
Softis er godt da! Sånn veldig! Men til tross for at det er et melkeprodukt så får jeg en hinsides halsbrann! Noen som vet hvorfor? 

Shopping:
Ingenting denne uka.. Men tror egentlig ikke vi mangler så mye utstyr nå, mest klær.. 
Men det jeg VET vi mangler er babycall, sprinkelseng og ei 80×100 cm dyne.. Men ingen hast enda.. 

Hjemmeproduksjon til babyen
Endelig ferdig med
Mariusteppet denne uka! ❤︎ Det har jeg slitt med lenge altså! Men det som har tatt lengst tid var vel angsten for å klippe i det med saks.. 

Så har jeg begynt på et slags sett i ribbestrikk fra Garnstudio som kalles First Impression, strikket i Drops Flora kjøpt på salg fra Strikkenett.. 
Ferdig med
shortsen i str 1-3 mnd og holder på med en lue i rillestrikk.. 

Vanskelig å få fram den fiiiine blåfargen, men skal gjøre et mer hederlig forsøk når alt er ferdig! 
Har også handlet inn litt stoffer å sy klær av men foreløbig er det strikking det går i! 

Følg meg gjerne: 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg