UT Å LUFTE VETTET!

Må seriøst til innimellom, og noen dager mer enn andre..
Og i dag var jo tilfeldigvis en sånn dag.. 

Humøret var blæh 
Formen blæh
Dr.Phil på tv var blæh
Hundene var iallefall blæh
Katten var innpåsliten og blæh.. 

Da er det stort sett kun et par ting som hjelper. Enten å legge seg til å sove eller å pelle seg UT! 

Og siden sola skinner, hundene trengte det sårt og sikkert jeg også så endte det med å trakke på seg fjellskoa, trosse viljen å legge seg ut på en liten tur.. 

Og det er jo deilig da! Se at fargene kommer ute.. 

Og utsikta var det heller ikke noe å si på.. 
Hundene kosa seg, og når jeg kom over verste surheta så kosa jeg meg jeg også.. 

Fikk tilogmed igjen jakka, sannsynligvis for aller siste gang før sommeren siden glidelåsen skreik av smerte når jeg dro den igjen.. 

Så da ble en blæh dag til  en litt mer ok dag, og det er jo en bra ting.. ★★★

#utpåtur #liveterbestute #hverdag #mammaliv #familie #sol

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg