PREGGO-OPPDATERING 22 UKER

Hvor langt er jeg på vei?
22+2 uker.. 18 uker igjen sånn ca! 

Babyen er like stor som:
En aubergine! Ca 25-27 cm og 450 gram.

Eggplant
Licensed from: Ockra / yayimages.com

Livet i magen:
Litt sånn som forrige uke.. Avogtil mye – avogtil lite – avogtil ingenting.. Tror denne babyen foreløpig er en ganske rolig sjel.. 

Humør og hormoner (og søvn)
Jeg er trøtt.. Så inderlig og nesten desperat trøtt! Føler meg opplagt og fresh sånn ca fra klokka 9-10 til den bikker 14-15.. Da begynner gjespinga og etter middag er jeg helt ferdig.. 

Cravings? 
Grønne epler smaker snydens godt for tiden… Ellers går alt spiselig ned sånn egentlig.. 

Shopping:
Ingenting denne uka heller.. Jeg er seriøst lat når det kommer til den biten der.. Må ta meg sammen snart.. 
Men tøybleiene jeg bestillte fra Alvababy kom for ikke så lenge siden, noe lang leveringstid da, et sted mellom 6-8 uker, men de kom jo til slutt.. 

BRatMXbA1z1
 
Kroppen min.. 
Jeg har begynt å slite litt med pusten, føler jeg ikke får fyllt lungene skikkelig enkelte dager og det er skikkelig ubehagelig… Og så har det å skulle plukke opp ting og tang fra gulvet begynt å bli en prøvelse.. 

Ellers holder bekkenet overraskende godt sammen enda. JA det skrangler liksom, men jeg hadde forventet at det skulle være mye verre på denne tiden.. 

 
Hjemmeproduksjon til babyen
Mariusteppet ble ikke ferdig denne uka heller.. Jeg har ikke strikket så mye som en maske på det, aner ikke hvorfor da men.. Skal ta meg litt sammne der også… Men det har blitt tøybleier da! 

 

To med borrelås og en med knapper!
Mangler fortsatt endel bleier i nyfødtstørrelse, da onesizebleiene jeg har kjøpt til nå er ganske store selv når de er innkneppet helt.. Men disse er gøye å sy da, håper bare de passer greit og sitter bra..
Egentlig ikke spesielt lurt å sy opp sånt før baby er her siden forandringer i forhold til passform/strikklengde og sånne ting kan forekomme.. Men satser på de funker, er liksom ikke så mye annet å gjøre.. 

Ellers har jeg endret kategorien disse ukeinnleggene havner i, har laget en egen uke for uke seksjon! Så blir det enda enklere å finne frem til akkurat disse innleggene som omhandler uke for uke.. 
Du finner hele kategorien HER! 

 

Follow my blog with Bloglovin

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg