BABYSØM – Babynest

Endelig ferdig med et prosjekt jeg har kavet med en stund, disse her er egentlig et lite mareritt å sy, men om man tar seg tid (noe jeg sjelden gjør) så går det jo bra til slutt.. 

Fikk begynt så vidt med monteringen på jobb i de stille stundene.. 
Monterte sammen for og bakstykke og fikk skråbånd rundt.. Noe som jeg mente å huske fra sist var det verste, men jeg husket feil gitt.. 

I går satte jeg meg ned for å gjøre det ferdig og til tross for at det i grunnen ganske hyggelig å sy til mageboeren ble ikke dette akkurat en sånn supertrivelig affære.. 

Feil nr 1 var å legge platevatten i bunnen FØR jeg festet vinyltrykket.. Ergo så smeltet platevatten litt og ble mindre myk enn det den egentlig burde være.. Det går fint men dog.. Et lite snev irriterende alikevel.. 

Småfeil nr 2 var når jeg skulle sy sammen enden/bunnen, jeg fikk det ikke pent uansett hva jeg gjorde, og jeg endte til slutt opp med å sy hele sulamitten sammen for hånd.. Det ble greit nok, men ikke helt sånn jeg hadde sett for meg.. 


Men sånn sett i lys av at dette kun er mitt andre babynest så må jeg nesten si meg godt fornøyd altså.. 
Gråe prikker og stjerner, for grått er det mest nøytrale jeg kan tenke meg for tiden, for hvitt er liksom litt sånn… Kjedelig.. 

Vinylprintet i lys turkis, skulle vært i hvit glitter men hadde ikke nok.. 

Godt fornøyd altså.. Sånn egentlig.. 

Utstyrsliste(alt er fra Stoff & Stil unntatt vinylen som er fra KreativShop) 
Stjernestoff  
Prikkestoff

Skråbånd
Satengbånd
★ 
Mønster
Vinyl

Så alt i alt ble det jo brukandes, og jeg gleder meg til å ta det i bruk. 

#søm #hobby #håndarbeid #baby #graviditet #svangerskap #redebygging

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg