Pimp my..

..dør? 

Har tatt å spreket opp romdørene til podene her i huset, bare fordi jeg ville… Og fordi jeg har lovt det, for ganske lenge siden.. 😉 


Vinylen jeg har brukt er:
Det svarte og gule er Oracal 651 Kreativshop.no
Det røde er DeTape Wall Art fra Vinylgrossisten.no 

Fonten heter Badaboom! og finnes på dafont.com gratis for personlig bruk.. 

Bakgrunnen laget jeg selv i i Silhouette Studio.

Jeg er fryktelig glad i disse små vinylprosjektene, de er noe jeg klarer å få skvist inn i mellom alt det andre som skal gjøres, og jeg bruker kveldene etter ungene har lagt seg foran macen og lager design som jeg da setter ut i livet når jeg får tid og lyst. 

Synes de ble kule jeg! Og frisket opp loftsgangen ganske betraktelig 😉 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg